Рубрика: 2016, Մայրենի

406.Հարցերին պատասխանելով` դպրոցական հինգերորդ տարվա մասին գրավոր պատմի´ր:

ա) Ի՞նչ նորություն կա ձեր դասարանում (աշակերտների թիվը նո՞յնն է, նույն տեղո՞ւմ եք դաս անում և այլն):

Մեր դասարանում եկել են նոր երեխաներ, Աննան, (բայց Աննան մեր դպրոցում էր սովորում 5-2 դասարանում, բայց հետո եկավ մեր դասարան 5-1դասարան), Մարիամը, Էդգարը, մի բանել ավելացնեմ,  Էրիկ Մարյանյանը, նա իմ ամենա-ամենալավ ընկերներ, բայց ցավոք դուրս եկավ դպրոցից, շատ ափսոս, որովհետև նա իսկական ընկեր էր, լավ ընկեր նա իմ ընկերն էր ես նրան շատ եմ սիրում և հիմա էլ հուսով եմ, որ բոլորս իմ բոլոր դասարանցիները կարոտում են նրան ասեմ ավելին ես գիտեմ, որ նա հիմա շատ լավ է սովորում և ես իրոք դրա համար շատ ուրախ եմ, որովհետև նա իմ մտերիմ ընկերրներ, իմ միակ ընկերը, բայց հիմա, երբ նա դուրս է եկել դպրոցից Լիլին է իմ ընկերուհին: Բայց  ինչ կապ ունի, թե  Էրիկը դուրս է եկել դպրոցից միևնույնն է բոլորն էլ իմ դասարանցիները  իմ  ընկերներնեն: (Մեր դասարանում 25 հոգի ենք):

բ) Ի՞նչ նոր առարկաներ եք անցնում: Դրանք ինչո՞վ են հետաքրքիր (ուրիշ ի՞նչ տպավորություն ունես):

Մենք, ոչմի նոր առարկա չենք անցնում, բայց կարող եմ ասել, թե ինչ առարկաներ ենք անցնում, Մայրենի, Մաթեմատիկա, Անգլերեն, Ռուսերեն, Հայրենագիտություն, Բնագիտություն, Ընտրություն, Տեխնոլոգիա:

գ) Ուսուցիչներիդ մասի´ն պատմիր:

Ես իմ ուսուցիչներին շա~~տ-շա~~տ եմ սիրում մանավանդ Մայրենիի լեզվի ուսուցչուհուն տիկին Հարությունյանին, նա աշխարհի ամենե-ամենալավ, բարի ու խելացի ուսուցիչներից մեկն է ես նրան շատ եմ սիրում նա այնքան խելացի բարի և սիրալիր է, որ այնքան լավ է բացատրում, որ հիմա ես Մայրենի լեզվից շատ լավ եմ նրա օգնությամբ ես ամենինչ գիտեմ: Իմ ամենալավ ուսուցչուհի տիկին Հարությունյան ջան:

դ) Պատմիր` դպրոցումդ փոփոխություն կա՞ (շենքը, բակը, կարգ ու կանոնը և այլն):

Այո կա փոփոխություն, մեր դպրոցում շատ լավ է, շենքը չի փոխվել, բայց բակը փոխվել է, մեր դպրոցի բակը ավելի է գեղեցկացել, դպրոցի բակում կա, ծիրանի ծառ, բալի ծառ, խնձորի ծառ, գեղեցիկ ծաղիկներ, սալորի ծառ, դեղձի ծառ: Մեր ուսուցիչները ամենօր հեծանիվ են քշում, իսկ դասամիջոցին բոլորս ենք քշում, համ դասղեկները համ էլ ուսուցիչները: Ես իմ դպրոցը շատ եմ սիրում, կան մարդիկ, որ ասում են, թե մեր դպրոցը վատ դպրոց է, բայց ես միշտ պաշտպանում եմ մեր դպրոցը ու կպաշտպանեմ:

ե) Ի՞նչ վերաբերմունք ունես այդ ամենի նկատմամբ:

Շատ լավ, որովհետև ես իմ դպրոցը շատ եմ սիրում և ամենինչը  ինձ դուր է գալիս, ոչմի վատ բան դպրոցում չկա: Ես իմ դպրոցը շատ եմ սիրում: (Գիտեմ, որ շատ եմ կրկնում այս նախադասությունը <<Ես իմ դպրոցը շատ եմ սիրում>>, բայց իսկապես <<Ես իմ դպրոցը շատ եմ սիրում>>:

407.Հարցերին պատասխանի´ր (կարող ես նաև հումորով գրել):

Ստացված պատմությունը վերնագրի´ր:

Ձեր բնակարանում քանի՞ սենյակ կա: Բնակարանն ինչպե՞ս է կահավորված: Այնտեղ ովքե՞ր են ապրում: Ինչպե՞ս են ապրում: Ի՞նչ վերաբերմունք ունես բնակարանի նկատմամբ:

Մեր բնակարանում կա երեք սենյան, երկու հատ ննջասենյան և հյուրասենյան: Իմ բնակարանում ապրում են, մորական տատիկս ու պապիկս, հայրիկս, մայրիկ և երեք քույրիկներս: Մենք շատ լավ ենք ապրում ոչմի բանի խնդիր չունենք: Ասեմ, որ ես իմ բնակարանի նկատմամբ շատ լավ վերաբերմունք ունեմ երբ փոքր քոյրիկներս գունավոր մատիտներով նկարում են պատերին ես չեմ թողնում, որ իրենք նկարեն գալիս եմ ու բարկանում: Ես իմ բնակարանը շատ եմ սիրում:

Оставьте комментарий